Levertijd & verzendkosten

Wanneer je in onze webshop een bestelling plaatst krijg je een automatische bevestiging.

Veelgestelde Vragen over de levertijd & verzendkosten

Bestellen & Betalen

Bestellingen die op werkdagen worden geplaatst worden binnen 1 a 2 dagen verzonden. Wij proberen alles zo snel mogelijk te verzenden. Pakketten worden verzonden via PostNL. Je ontvangt van ons een track and trace code per mail, zodat jij je bestelling kunt volgen.

In het afreken proces kun je nu 2 opties selecteren, verzending of afhalen. Ben jij woonachtig in de buurt van een van onze winkels in Duiven of Beuningen? Dan kun je nu ook een bestelling plaatsen en bij ons afhalen in de winkel. Zodra de bestelling is afgerond, krijg je per e-mail een bevestiging en staat de bestelling klaar om afgehaald te worden. Mocht de bestelling na een aantal dagen nog niet afgehaald zijn, krijg je automatisch een telefoontje.

Ja, alle artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Alle voorraad van de webshop komt vanuit onze winkels.

Betalen op onze webshop is veilig en eenvoudig! Je verricht je betaling eenvoudig en veilig via iDeal, Bancontact, Creditcard, of Klarna (achteraf betalen).

Verzenden & Retourneren

Uiteraard! Want wij zijn pas tevreden als jij tevreden bent. Volg de retourprocedure en stuur je product binnen 10 dagen retour.

Binnen Nederland zijn de verzendkosten gratis.

België/Duitsland €7,25

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Voor een brievenbus pakket bedraagt dit €4,35 en voor een standaard pakket €7,25.

Retouren mogen ook volgens het retourbeleid bij ons in de winkel worden afgegeven.

Satisfashion doet er alles aan om bestellingen met uiterste zorg te verpakken en verzenden. Helaas komt het een enkele keer voor dat een item het verzendproces niet zonder kleerscheuren doorstaat of dat wij zelf iets over het hoofd hebben gezien. Wil je een schade melden, dan dien je dit binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling te melden door een mail te sturen naar info@satisfashion.nl of appen naar 06-19622030. Voor de correcte afhandeling van een schademelding hebben wij de volgende foto’s nodig:

  • Een aantal duidelijke foto’s van het beschadigde product
  • Een foto van de verzendverpakking
  • Een foto van de factuur
  • Een foto van het product, voorzien van het gebruikte beschermingsmateriaal en opvulmateriaal in de verzendverpakking, waaruit duidelijk blijkt dat het product zorgvuldig door ons is verpakt.

Alleen volledig ingediende schades kunnen door ons in behandeling worden genomen.

Levertijd & Verzending Papierentas met logo Satisfashion
kartonnendoos met logo van-Satisfahion
Logo Satisfashion

Spaar nu jouw 'Fashion Points'

Log in met jouw account en ontvang unieke Fashion Points bij iedere bestelling.

150 Fashion Points = €10,- Bonus

Registreer en ontvang direct €10,- welkom bonus
(Punten enkel inwisselbaar op de webshop)

Logo Satisfashion
Inloggen
×

Heeft u vragen of graag advies nodig?

 

Klik op het onderstaande icoontje voor persoonlijke hulp en advies via whatsapp met de webshopbeheerder.

Óf stuur een e-mail naar info@satisfashion.nl

 

Bereikbaar via whatsapp op werkdagen van 09:00-18:00

×